bol actie

Beste ouders, sympathisanten,…

Het nieuwe parklokaal is een feit! Onze jongste takken kunnen nu zorgeloos in  een groot lokaal spelen dat in een autovrije zone in het hartje van Boechout ligt.
Vermits Covid 19 wat roet in het eten gooit om het lokaal te verhuren alsook voor onze scoutsfeesten kunnen we jullie hulp gebruiken.

Hoe werkt het?
U zoekt uw product via onderstaande zoekfunctie.
Van zodra u via 1 van de onderste producten doorklikt naar de site van bol.com om daar verder te zoek zal dit ook werken.
Als u uw product hebt gevonden en er op klikt dan wordt u doorverwezen naar de site van Bol.com.
Uw computer zal een ID bijhouden dat aan Bol.com zegt dat u via scouts Boechout gaat kopen.
U doet gewoon uw aankoop zoals anders zonder meerprijs, maar scouts Boechout krijgt een klein percentage van de aankoopprijs in ruil voor de reclame.

Onder het moto vele kleintjes maken het verschil kijken wij alvast uit naar uw aankopen!

Afrekenen van uw aankoop gebeurt zoals anders via de site van Bol.com. U hoeft nergens in te geven dat de aankoop via scouts Boechout gaat, dit wordt automatisch geregistreerd indien u van uit onze site de aankoop start.
Verzending, retourneren of het volgen van uw aankoop gaan ook zoals ander via de site van Bol.com

Indien u een adblocker gebruikt kunt u deze even uitzetten als u hieronder niets ziet.